Liczba wejść dyskretnych |
4
|
Liczba wyjść dyskretnych |
2
|
Numer wejścia analogowego |
1
|
Numer wyjścia analogowego |
1
|
Liczba wyjść przekaźnika |
1
|
Interfejs fizyczny |
2-przewodowe RS 485
|
Typ złącza (konektora) |
1 RJ45
|
Ciągły prąd wyjściowy |
7,5 A w 4 kHz
|
Sposób dostępu |
Serwer Modbus szeregowy
|
Częstotliwość wyjściowa przemiennika częstotliwości |
0,5…400 Hz
|
Zakres prędkości |
1…20
|
Czas trwania próbkowania |
20 ms, tolerancja +/- 1 ms dla wejście logiczne 10 ms dla wejście analogowe
|
Błąd liniowości |
+/- 0,3% wartości maksymalnej dla wejście analogowe
|
Rozdzielczość częstotliwości |
Wejście analogowe: konwerter A/C, 10 bitowy Zespół wyświetlacza: 0,1 Hz
|
Stała czasowa |
20 ms +/- 1 ms do zmiany odniesienia
|
Prędkość transmisji |
9.6 kbit/s 19.2 kbit/s 38.4 kbit/s
|
Rodzaj transmisji |
RTU
|
Liczba adresów |
1…247
|
Format danych |
8 bitów, konfigurowalne nieparzyste, parzyste lub bez parzystości
|
System komunikacji |
Odczyt rejestrów podtrzymania (03) 29 słów Zapisz pojedynczy rejestr(06) 29 słów Zapisz wiele rejestrów (16) 27 słów Odczyt/zapis wielu rejestrów (23) 4/4 słowa Identyfikacja urządzenia odczytującego (43)
|
Rodzaj polaryzacji |
Bez impedancji
|
4 quadrant operation possible |
Fałsz
|
Profil sterowania silnika asynchronicznego |
Stosunek napięcie/częstotliwości Stosunek napięcie/częstotliwość (V/f) Bezczujnikowe sterowanie wektorem pola
|
Maximum output frequency |
4 kHz
|
Przejściowe przeciążenie momentem |
150…170 % nominal.momentu obrot.silnika w zależnoś. od wartości znam.napędu i typu silnika
|
Rampy przyspieszania i zwalniania |
Liniowy od 0 do 999.9 s U S
|
Kompensacja poślizgu silnika |
Regulowany Wstępna konfiguracja fabryczna
|
Częstość łączeń |
2...16 kHz regulowany 4...16 kHz ze współczynnikiem ograniczenia parametrów znamionowych
|
Znamionowa częstotliwość łączeniowa |
4 kHz
|
Hamowanie do zatrzymania |
Poprzez wstrzykiwanie prądu stałego
|
Brake chopper integrated |
Fałsz
|
Prąd obciążenia linii |
11,1 A w 100 V (przeciążenie ciężkie) 9,3 A w 120 V (przeciążenie ciężkie)
|
Maksymalny prąd wejściowy |
9,3 A
|
Maximum output voltage |
240 V
|
Moc pozorna |
3,9 kVA w 240 V (przeciążenie ciężkie)
|
Maksymalny prąd przejściowy |
11,2 A w czasie 60 s (przeciążenie ciężkie) 12,4 A w czasie 2 s (przeciążenie ciężkie)
|
Częstotliwość sieci |
50...60 Hz
|
Relative symmetric network frequency tolerance |
5 %
|
Prąd spodziewany Isc |
5 kA
|
Base load current at high overload |
7,5 A
|
Strata mocy w watach (W) |
Forced cooling: 73,0 W
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safely Limited Speed (SLS) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe brake management (SBC/SBT) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Operating Stop (SOS) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Position (SP) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe programmable logic |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Speed Monitor (SSM) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Stop 1 (SS1) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Stop 2 (SS2) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe torque off (STO) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safely Limited Position (SLP) |
Fałsz
|
Z funkcją bezpieczeństwa Safe Direction (SDI) |
Fałsz
|
Rodzaj zabezpieczenia |
Przepięcie w linii zasilającej Spadek napięcia w linii zasilającej Przetężenie między fazami wyjściowymi a ziemią Zabezpieczenie przed przegrzaniem Zwarcie między fazami silnika Przed stratą fazy wejściowej w układzie trójfazowym Zabezp. termiczne silnika za pomocą napędu przez ciągłe obliczanie wartości I²t
|
Moment dokręcania |
1,2 N.m
|
Izolacja |
Elektryczne pomiędzy zasilaniem a sterowaniem
|
Ilość sztuk w zestawie |
1 sztuka
|
Szerokość |
105 mm
|
Wysokość |
143 mm
|
Głębokość |
131,2 mm
|
Masa produktu |
1,2 kg
|